Barion Pixel
+ 36 1 460 8941

Cím: 1054, Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 56

+ 36 1 460 8941

Cím: 1054, Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 56

Extra Options

ÁSZF

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

A szolgáltató neve: Mammadoff@One Kft.
A szolgáltató székhelye: 1067 Budapest Teréz körút 47.

A szolgáltató kereskedelemi neve: Donuterie
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: mydonuterie.hu
Adószáma: 27865682-2-42
Illetékes igazgatóság: NEMZETI ADÓ- ÉS VÁMHIVATAL ÉSZAK-BUDAPESTI ADÓ- ÉS VÁMIGAZGATÓSÁGA
A szerződés nyelve: magyar

ALKALMAZANDÓ JOG ÉS VITARENDEZÉS

A jelen Szolgáltatási Feltételekre és azok értelmezésére a magyar jog irányadó.

Ha Ön fogyasztó, kérjük, vegye figyelembe, hogy Ön nem fosztható meg a lakóhelye szerinti állam kötelező fogyasztóvédelmi törvényei által biztosított jogoktól.

 A jelen Szolgáltatási Feltételekből eredő vitákat Budapest területileg illetékes bírósága rendezi. A fogyasztó ugyanakkor mindig indíthat eljárást a lakóhelye szerinti illetékes bíróságon is. 

MÓDOSÍTÁSOK

 A Mammadoff@One Kft. jelen Szolgáltatási Feltételei módosíthatók.

A mindenkor hatályos Szolgáltatási Feltételeket a Mammadoff@One kft. a weboldalán teszi közzé.

ÁSZF

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján mydonuterie.hu és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://mydonuterie.hu

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2023. 01. hó 01. nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 7 nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek online, illetve a kávézóban személyesen rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képeknél törekszünk hogy a képek a valóságnak megfelelően mutassák be a termékeket, de ennek ellenére eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

RENDELÉS MENETE

A megjelenített termékek online, illetve a kávézóban személyesen rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képeknél törekszünk hogy a képek a valóságnak megfelelően mutassák be a termékeket, de ennek ellenére eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

Felhasználó a megvásárolni kívánt terméket a kosarába helyezi a “Kosárba” gombra kattintva

A jobb oldalon kinyíló kosárban a termékek darabszámát beállíthatja. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a jobb felso sarokban lévő kosár ikonra kattintva.

Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, “VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombra kattintva. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A termék darabszámát a darabszám két oldalán található “-” és “+” ikonra kattintva állíthatja be, a “x” ikon megnyomásával törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség véglegesítését követően automatikusan frissül a kosár tartalma. A Felhasználó a “BEVÁSÁRLÓ KOSÁR TARTALMA” – gombra kattintva folytatja a vásárlást

Felhasználó kiválasztja az átvétel módját, majd a fizetési módot, melynek típusai alább taláhatóak.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

FIZETÉS

Fizetési mód: bankkártyás fizetés

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikusan kapja meg a vásárló.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”FIZETÉS” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, de legkésőbb 24 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg a vásárlás során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
 

BARION

A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.

ÁTVÉTELI MÓD

személyes átvétel a kávézóban nyitvatartási időben

MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

A megrendelések feldolgozása munkaidőben 08.30- 20:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Teljesítési határidő bolti átvétellel esetén: a teljesítés napját a Felhasználó a megrendelés véglegesítésekor adja meg. A rendelést követő munkanapra kizárólag a munkanapokon 17:00 óráig beérkezett rendeléseket áll módunkban teljesíteni. A 17:00 óra után beérkezett rendeléseket legkorábban a rendeléstől számított második munkanapra áll módunkban teljesíteni.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

ELÁLLÁS JOGA

A Felhasználó a Rendelés leadását követően a Rendelést nem törölheti. Ön a termékekre vagy kiszállítási szolgáltatásokra leadott Rendelését azok megrendelését követően nem vonhatja vissza és nem törölheti. A termék vagy szolgáltatás megrendelésére vonatkozó Rendelés leadása előtt gondosan ellenőrizze a választását.

Ennek ellenére Önnek fogyasztóként joga van a Kiskereskedelmi Termékeket tartalmazó Rendelésétől való elálláshoz, a Kiskereskedelmi Termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül. Az érintett Rendelésektől való elálláshoz kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a fent megjelölt elállási időn belül, vagy személyesen a kávézóba történő visszatérítéssel. A termékek visszatérítésekor kérjük, hogy mutassa fel a termékhez kapott számlát. Ha a termék visszavételével kapcsolatban veszi fel a kapcsolatot velünk, és a termék hibája, sérülése vagy más hiányossága miatt visszatérítést kér, mi megkérhetjük Önt, hogy küldjön képet a kérdéses termékről a hibák dokumentálása és ellenőrzése céljából. 

A Mammadoff@One Kft. a vonatkozó, fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglalt elállási korlátozásokat követi. Bizonyos termékek vonatkozásában a fogyasztó nem állhat el Rendelésétől és a fogyasztó bizonyos termékeket nem téríthet vissza:

Élelmiszerek és olyan termékek, amelyek természetüknél fogva nem értékesíthetők tovább, vagy amelyek gyorsan megromlanak

Olyan termékek, amelyek jellegüknél fogva elválaszthatatlanok lennének a többi terméktől azok kézhezvétele után

Játékok, filmek, szoftverek és egyéb lezárt termékek rendelésétől nem állhat el azután, hogy az ilyen termékek csomagolását megbontották

Higiéniai és intim termékek a csomagolás felbontása után

Azon termékek, amelyek a Felhasználói előírásainak és utasításainak megfelelően kerültek elkészítésre.

Ez azt jelenti, hogy az élelmiszerterméket például nem tudja oly módon visszaküldeni, hogy a vásárlás utáni törvényes elállási jogára hivatkozik. Az ilyen Kiskereskedelmi Termékekre vonatkozó Rendelés nem vonható vissza, nem módosítható, és attól nem lehet elállni miután leadásra került. Kérjük, hogy alaposan vizsgálja meg a kiválasztott terméket Rendelésének leadását megelőzően.

A Kiskereskedelmi Termékeket a Rendeléstől való elállást követően a lehető leghamarabb vissza kell küldeni, legkésőbb a visszavonás időpontját követő 14 napon belül. A visszatérített terméknek használatlan állapotban kell lennie, továbbá a terméknek újraértékesíthetőnek kell lennie. A terméket megfelelő védelmet biztosító csomagolással kell ellátni, vagy eredeti csomagolásában kell visszaküldeni, vagy pedig ahhoz hasonló módon kell becsomagolni. Ön nem jogosult teljes összegű visszatérítésre, amennyiben a visszatérített termék bármely módon veszített jellegéből vagy megváltozott.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

Bizonyos termékek vonatkozásában a fogyasztó nem állhat el Rendelésétől és a fogyasztó bizonyos termékeket nem téríthet vissza, ilyenek például az élelmiszerek és olyan termékek, amelyek természetüknél fogva nem értékesíthetők tovább, vagy amelyek gyorsan megromlanak

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve az eredeti szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

PANASZKEZELÉS

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy személyesen a kávézóban is közölheti.

A Felhasználó, ha az Vásárlási Megállapodás hiányosságát állapítja meg, köteles panaszait haladéktalanul megküldeni a Mammadoff@One Kft-nek, az említett hibák egyértelmű leírásával. A Kiskereskedelmi Termékek vonatkozásában a hibákról történő értesítésnek a hiba felfedezésétől számított ésszerű időn belül kell megtörténnie, ami nem lehet később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónap. Felhívjuk a figyelmét, hogy élelmiszertermékek, valamint olyan termékek vonatkozásában, amelyek gyorsan romlanak, kimondottan fontos, hogy Ön a lehető leghamarabb értesítsen minket a felfedezett hibákról, annak érdekében, hogy a hiba teljeskörű kivizsgálása és megerősítése megtörténhessen. Kiskereskedelmi Termékeket érintő hibák vonatkozásában az irányadó jogszabályoknak megfelelően teljesítjük visszatérítését.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi

Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: [email protected]